مهنا چراغعلیمهنا چراغعلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دلنوشته های بابایی برای دخمل خوشگلش

افتتاحیه

1392/5/10 11:23
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی خوبی ؟ دلم برات تنگ شده برای شیطونی هات ، آخه الان پیشم نیستی رفتی مسافرت رفتی پیش مامان بزرگ و بابا بزرگت ولی نگرانت نیستم چون مامان باهات و مواظبته . راستی شیطون بلا جیگر طلا دارم میام پیشت پنج شنبه هفته دیگه دلم برات یه ذره شده این رو بدون خیلی دوستت دارم .روز یکشنبه تولدته تولدت مبارک ، تولدت مبارک، تولدت مبارک ، دو ساله شدی ایشاالله تولد 120 سالگیت . خیلی تلاش کردم این وبلاگ رو تا روز تولدت آماده کنم که موفق شدم البته این کادوی تولدت نیست ها کادوت پیش بابایی محفوظه برات فردا می خرم عکسش رو می گیرم می ذارم همینجا . راستی بابایی دلم برای گفتن بابا جیجلی ( بابا جیگری) تنگ شده . دوستت دارم . فعلا بای بایماچبای بای

 

پسندها (1)

نظرات (3)

taraneh
10 مرداد 92 11:34
خدابهتون ببخشتش.خیلی بانمکه.تولدشم مبارک
عموووو
10 مرداد 92 11:57
چه عکاس خوبی داشته
مهنا
16 فروردین 02 16:02
​​​​​سلام بابایی منم دوستت دارم عشقمی   ​​​​​​